Generalforsamling 2013

Find materialer fra generalforsamlingen 2013

Socialpædagogerne Lillebælt genoptager generalforsamlingen og den nye dato er 14. november 2013.

Det voldsomme stormvejr blæste Kreds Lillebælts generalforsamling i Lillebæltshallerne i Middelfart omkuld. Tvunget af omstændighederne blev generalforsamlingen suspenderet – den genoptages torsdag 14. november. En situation, som savner fortilfælde i kredsens og vistnok også i forbundets historie

INDKALDELSE TIL GENOPTAGET GENERALFORSAMLING, FØLG LINK (pdf)

Dette år er der valg til henholdvis kongresdelegationen, kredsbestyrelsen, faglig sekretær og kredsformand. Såfremt du har lyst til at stille dig til rådighed, bedes du kontakte Hanne Ellegaard på telefon 40 86 68 54 for nærmere information inden 1. juli 2013.

Nyhedsbrev september 2013 omhandlende generalforsamling.
I nyhedsbrevet finder du regnskab, dagsorden, opstillere til diverse poster mv.

Indkomne forslag:
International Børnesolidaritet
Forslag om minimumsdagsorden
Forslag vedrørende TR-struktur 2013

Kritisk revisorerklæring for regnskab 2012

Referat fra den afbrudte og genoptagede generalforsamling 2013 (pdf)

På Generalforsamlingen 14. november 2013 blev der vedtaget en strategi for arbejdet med overenskomst 2013; STRATEGI OK13 (pdf)

Billeder fra generalforsamlingen 28. oktober, som udsættes til 14. november 2013: